3:e advent o firat Daniella =o)

3:e advent är det idag.. nu är det inte många dagar kvar till julafton =o) Hade det jätte trevligt hemma hos Danne o Carro igår kväll. god mat fick vi oxå där =o) Kom hem vid 12 inatt.. Hehehe satte oss o spelade lite Wii då.. Så halv 2 kom man i säng =oP fast skönt att man fick sovmorgon till typ kvart i 11 imorse..Då vaknade Tindra, så då var det bara att gå upp o äta frukost o fixa oss iordning. Efter 12 så åkte vi till Tuna park.. Usch vad mycket folk det var där.. men alla ska väl julhandla nu =oP Hittade en jättefin bamse tröja på Lindex med Katten Jansson på.. så den köpte jag åt Tindra =o) Sen köpte vi ramar på gallerix oxå.. o så 2 småleksaker åt Tindra inne på BR =o) Innan 2 så var vi hemma hos Erik, Marie, Sandra o Daniella.. Tindras kusin Daniella som fyller 14 år idag.. *grattis* =o) Sandra hade gjort en jätte snygg tatuering, så nu är jag ännu mer sugen på att göra en.. o det lär nog bli så att jag gör en snart =o) Håkans föräldrar o Micke o Lena kom oxå dit. Så det blev kaffe, kakor o tårta där.. *smaskens* Åkte därifrån efter 4.. Direkt till Ica Maxi o handlade lite då.. Sen var vi hemma vid halv 6.. Håkan började laga mat då o jag tog mig en dusch.. Sen blev det att vi käkade innan 7, sen var det bara att lägga Tindra. Har suttit o slagit in en massa julklappar nu.. så allt det är klart.. Imorgon får vi se vad som händer.. om man kanske får jobba eller om man kanske kan träffa nån kompis.. =o) Onsdag, Torsdag o Fredag är iaf uppbokade.. Ska jobba på fredag, torsdag ska jag klippa mig o på onsdag baka julgodis med Madde =o) Allt för mig! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0