Annandag jul =o)

Jag o Tindra vaknade inte förren vid halv 10.. Åt snabbt frukost o gjorde oss iordning.. Sen knallade vi ner till stan på mellandagsrean med Sarah =o) Vi gick o spanade runt lite.. Hittade lite Bamsekläder åt Tindra på Lindex.. o på Cubus köpte jag jeans åt henne.. *billigt o bra* =o)

Var hemma vid 1.. så då blev det lugnt en stund, innan vi skulle iväg till 3 igen..
Hem till mina föräldrar på julfika.. Min mormor o farmor kom oxå dit..
Trevligt var det.. gott med en massa julgodis, som min mamma hade gjort =o)
Sen åkte vi hem vid 5..

Fixade lite här hemma, innan vi skulle vara borta kl 6 igen =oP

Håkans föräldrar som ville bjuda oss på julmat =o) Så snällt att dom ville det..
Micke o Lena kom oxå dit. Julbord igen då, men så gott.. o så efterrätt. o så fika..
Åkte hem därifrån efter 10 typ.. men trevligt var det oxå =o)

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0