Äntligen julledig =o)

Idag så jobbade man, sista dagen för det här året iaf =o) Ska bli skönt att vara lång ledig nu..

Började med att lämna Tindra kl 8 imorse hos Anki.. Usch regnade lite på oss =o/
Sen så tog jag o gick till Djurgårdsskolan, där jag skulle jobba idag..
Blev en lugn dag där, inte alls mycket barn heller.. *Skönt*

Vi julpysslade lite på förmiddagen.. =o) På eftermiddagen så kollade vi på film.. Harry potter ville barnen se =oP
jag slutade iaf till kvart över 3.. Skönt att få sluta tidigt en fredag iaf =o)

Håkan slutade oxå tidigare idag, så han kom o hämtade mig då.. *så snällt*
Vi åkte o hämtade Tindra.. Hon höll på att leka för fullt med sina kompisar =o)

Hemma så tog vi det lugnt o lekte med Tindra ett tag..
Sen fick Tindra bada oxå.. En massa skum skulle hon ha oxå.. =oP
Vid halv 7 så gick vi till Målet o käkade lite.. Orkade inte laga nån mat idag inte...

Efter 8 så la vi Tindra.. Hon var så trött då.. så lika bra att hon får sova..
Har inte gjort så mycket mer.. förutom att jag har tagit mig en dusch o kollat på tv..

Imorgon så ska jag nog ta mig ner till stan o handla dom sista julklapparna..
Får se om vi kanske oxå åker o storhandlar.. beror på om vi orkar det =oP

Allt för mig!

Kram


Kommentarer
Postat av: Dessi

Tack! Dukningen blev faktiskt uppskattad idag =o)

2008-12-20 @ 19:24:18
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0