Bakat hela dagen typ =oP

Idag så sov vi till 9.. gick sen upp o åt frukost med Tindra.. Hon fick vara hemma idag med, fast hon är bra.. Håkan är fortfarande oxå hemma.. jag knallade över till Tina vid 10.. Satt där o drack kaffe, snackade o spelade playstation =o) Efter 11 så gick jag hem igen.. Jag började med att baka lussekatter när jag kom hem.. o medans degen skulle jäsa, så tog jag o bakade muffins.. men både lussekatterna o muffinsen blev jättegoda.. Så nu har man en massa fikabröd i frysen.. Hoppas nån vill komma över o fika oxå =oP Har inte gjort så himla mycket mer.. Lekt med Tindra bara.. Har nyss ätit lite mat.. Tindra är trött, så hon ska snart få sova.. o jag håller ju på att sy upp gardinerna oxå.. Får hoppas det blir snyggt, när det blir klart =oP Imorgon ska jag träffa Michis o gå till arbetsförmedlingen, om jag inte jobbar förstås =oP Tindra ska iaf få gå till dagmamman.. hon tjatar hela tiden att hon vill dit o leka =o) Nu är det snart tv dags för mig.. Allt för mig! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0