Bakat julgodis med Madde =o)

Idag så gick jag o Tindra upp vid tjugo över 7.. Åt frukost o fixade oss iordning. Lämnade henne hos Lena kl 8.. Jag gick o träffade Madde efter det. Vi gick till Konsum o handlade lite.. vi skulle ju baka julgodis idag.. Hemma hos henne sen vid halv 9.. Blev en massa bakande.. Knäck, kol o cocosgodis blev det... o allt gick bra o göra.. Jätte trevligt var det =o) Vi gick o hämtade Tindra efter halv 2.. Tindra hade haft det bra idag =o) Sen följde Madde med hem till oss.. Hon skulle låna pepparkaksformar av mig.. Efter 2 så gick jag o Tindra över till Tina.. Fikade lite där o satt o pratade.. *trevligt* Tindra lekte med hennes barn =o) Innan 4 var vi hemma igen.. fixade lite här hemma då o lekte med Tindra.. Håkan kom hem efter 4.. Vi käkade lite mat vid 5.. Sen så åkte Håkan iväg vid kl 6.. Han o Micke skulle fixa med bilen.. O Tindra gick o la sig typ 5 över 6 redan.. jag tog mig en dusch o kollade lite tv.. har kollat Efterlyst nyss.. Nu väntar sängen.. =oP Imorgon är jag oxå ledig.. ska klippa mig o färga håret på förmiddagen =o) Allt för mig! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0