Bakat o städat =o)

Idag vaknade vi till 9.. Åt lite frukost o gjorde oss iordning..
Tog o städade ur skafferiet o torkade alla hyllorna.. o så likadant med kylskåpet =oP *duktig*

Vid 11 så åkte vi till Ica Maxi o handlade mat, så att man har i jul..
Mycket folk var det där, men det gick ganska fort ändå..

När vi kom hem efter 12 så tog Håkan o lagade köttbullar.. Dom ska vi ha på julafton.. godare med egna gjorda =o)
Jag o Tindra lekte lite o tog det bara lugnt..
Tvättade lite oxå.. 3 maskiner har man hunnit med idag =oP
Så nu är det inte så mycket tvätt kvar..
Sängkläderna, fast dom tvättar jag imorgon istället =o)

Har diskat o hållit på o fixat här hemma..
Bakat lussekatter för 3:e gången.. hehe så nu har vi massa lussekatter =o)
Tindra la sig efter 8..
Så hon sover som en stock..

jag ska ta o torka alla skåpluckor nu.. hoppas det blir fint =oP

Imorgon ska jag nog gå ner en sväng till stan. o så på eftermiddagen så ska vi till Håkans föräldrar med Tina o Emma o fira lilla julafton =o) Hoppas det blir så iaf..

Ha en bra kväll..

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0