Bakat pepparkakor med Tindra =o)

Ja idag blev jag ledig.. Så gick o lämnade Tindra kl 8 hos dagmamman. Sen så gick jag hem o började baka.. Bullar skulle man baka idag =o) Medans degen skulle jäsa så gick jag över till Tina o hälsade på.. Satt o snackade lite o drack kaffe.. *trevligt* Var hemma igen vid 10.. Så då var det bara att börja med bullarna.. Dom blev iaf goda till slut.. =oP men snart är det dags för mig att baka lussekatter nån dag oxå.. Blev sen bara att jag tog det lugnt, innan jag gick o hämtade Tindra vid halv 2. Glad var hon iaf att jag kom o hämtade henne.. o glad resten av dagen/ kvällen var hon oxå =o) Hemma så tog jag o Tindra o klädde granen.. Jätte skoj att hon ville hjälpa till.. Så nu blev granen fin =o) Sen så fick Tindra lite mellis.. Efter det så tog vi o bakade pepparkakor.. det tyckte Tindra var skoj.. ett tag iaf =oP o goda blev dom oxå.. Håkan kom hem efter 4.. så då blev det att vi käkade lite o bara umgicks.. La tindra vid halv 7.. har inte gjort så mycket mer.. bara duschat o kollat på tv.. Imorgon så ska jag jobba i skogstorp.. o på fredag i Stenby.. så lite jobba har man iaf =o) Allt för mig nu! Kram

Kommentarer
Postat av: Igelpiga

Du har en utmaning att hämta i min blogg! ;)

2008-12-02 @ 09:52:58
URL: http://www.metrobloggen.se/igelpiga

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0