Firat mini jul =o)

Nu har vi varit iväg o firat mini jul..
Kom till Håkans föräldrar vid halv 5...
Strax efter oss så kom även Tina, Emma o Tinas pappa  dit..

Började med att öppna lite julklappar..
Tindra fick en jättefin tunika o tights av Tina o Emma.. *tack tack* =o)
Jag o Håkan fick även en julblomma av Tina..
Tina blev glad för sakerna vi köpt åt Emma.. =o)

Sen fikade vi lite o satt o pratade.. *trevligt*
Blev en massa bebis gos för min del.. Emma var nästan hela tiden hos mig... Redan ett halvår blir Emma om några dagar... vad tiden går fort..
Var kul att ses allihopa.. =o)

Efter 7 så åkte vi hem... Var bara att ta o lägga Tindra då..
Jag är jätte trött.. så det blir nog snart sängen för min del oxå.. =oP

Imorgon så är det stan o julklapps hanldande som gäller.. ska ner redan kl 10.. =oP
På kvällen så ska jag ha julklappsbyte med Sarah o Madde.. Ska bli trevligt..
Så dagen blir ganska fullbokad imorgon...

Allt för mig!

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0