Firat Tina =o)

Idag så vaknade tösen vid 9, så då var det bara att gå upp =oP
Åt lite frukost o fixade oss iordning..

Till 10 så gick vi över till Tina o Göran..
Tindra lekte en massa med barnen.. Så hon hade kul =o)
Satt o snackade o drack kaffe.. *mycket trevligt*

Efter 11 så var vi hemma igen.. Håkan hade vaknat då..
Vi åkte iväg till Ica Maxi o handlade lite vid 12..

Hemma igen vid 2.. Blev bara lugnt då..

Till 3 så var vi hemma hos Tina o Emma.. =o)
Tina som fyller år idag, så henne skulle vi fira... *grattis grattis*
Fick fika o tårta där.. *gott gott*
Satt o pratade en massa.. o så var man ju tvungen att gosa lite med lilla Emma oxå =o)
Sen så kom även Tinas släkt över dit.. fast då passade vi på att åka hem =oP

Var hemma efter 5..
Började att laga tacos då..  Sen var det bara att käka.. blev att jag diskade bort all disk efter maten..
La sen Tindra innan 7..

Har hunnit med att ta mig ett varmt bad o fixat lite här hemma oxå..
Nu är det snart  dags att sova.. =oP

Imorgon måste jag ner till stan eller tuna park..
Måste köpa en julklapp till vårat julklappsbyte imorgonkväll... som jag ska ha med Sandra, Madde o Jossa =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0