Gott nytt år =o)

Ja idag är det sista dagen på det här året.. vad tiden har gott fort.. men det har iaf varit ett bra år..
Fast nästa kommer att bli ännu bättre.. så mycket som kommer hända då ;o)

Tindra sov inte alls så bra inatt.. vaknade redan vid 4.. snuvig var hon då.. sen vaknade hon till o från.. så kl 8 gick jag upp.. Ingen ide att somna då inte.. =oP

Åt lite frukost o fixade henne iordning..
Sen tog jag mig en dusch, medans Tindra lekte i sitt rum.. =o)


Kl 10 så gick jag o Tindra hem till Tina o Göran..
Drack lite kaffe o snackade lite.. Tindra lekte med barnen där.. Hon tycker det är så kul =o)
Sen så spelade vi lite Buzz, junior.. Hehhe as kul =oP

Vid 12 så gick vi hem..
Då fick Tindra ta sig ett skumbad.. o vad länge hon satt o plaskade.. ville inte alls gå upp =oP

Sen så blev det att käka makaroner o hamburgare när hon duschat klart..
La sen henne strax efter 2.. så hon får vila lite iaf..
Hon sa att hon hade onte i huvudet o magen, så då fick hon en alvedon.. så bra att hon vilade lite oxå..

Har bara fixat mig iordning nu medans Tindra sov..
Väckte henne nyss o hon har inte sagt att hon har ont nånstans =o)

Ska åka iväg till Håkan o Jeanette sen.. kl 7 ska vi vara där..
Danne o Carro kommer oxå dit.. ska bli trevligt att ses.. =o)

Så nu måste man fixa sig iordning.. håret som ska fixas..
Sen måste man ju packa Tindras väska, så hon har med sig extra kläder o pyjamas.. =o)

Gott nytt år till alla som läser min blogg.. hoppas ni får en bra kväll..

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0