Hem till Sandra =o)

Imorse lämnade jag Tindra redan vid 7 hos Anki. Sen var det bara för att gå i det hala vädret till Stenby o jobba. En lugn dag blev det iaf där.. bara 11 barn =o) slutade till tjugo i 4.. så då var det bara att gå o hämta Tindra. Kom hem efter 4..Håkan var redan hemma då.. Var bara hemma en kort stund, innan jag gick ut o träffade Madde. Vi gick hem till Sandra... Hon skulle ju bjuda på tomtegröt.. Kom över lite mer folk dit.. *trevligt* En massa gott bjuds det på.. Tyvärr så var jag inte helt pigg, så jag gick redan därifrån halv 8. Håkan o Tindra kom o hämtade mig.. Dom ville åka o köpa hamburgare på Max,så det gjorde vi.. Sen hemma igen efter 8.. Micke o Lena kom över en stund.. dom ville låna digitalkameran.. O så fick dom kaffe här oxå.. Efter halv 10 så kom Tindra i säng.. Så nu sover hon iaf.. Ska snart oxå sova.. Imorgon ska vi till Västerås o julhandla =o) Allt för mig! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0