Jobbat =o)

Måndag igen då.. Tog oss sovmorgon till kvart över 7 imorse.. Vid tjugo över 7, så ringde dom o undrade om jag kunde jobba.. O det kunde jag ju =o) Så det var bara att fixa mig o Tindra iordning o äta frukost. Lämnade sen henne hos dagmamman efter 8.. Jag tog bussen ut till Mesta förskola, där jag skulle vara idag.. Har inte varit där förut, men det var ett bra ställe iaf.. blev en ganska lugn dag. Slutade till kvart över 4.. Håkan kom o hämtade mig o så släppte han av mig hos Lena, så jag kunde hämta Tindra. En bra dag hade hon iaf haft.. sen gick jag o Tindra hemåt.. Hemma blev det bara lugnt.. umgicks hela familjen o lekte med Tindra.. =o) Käkade vid halv 7.. sen så var det bara att lägga Tindra, så hon orkar upp imorgon. Tog mig en dusch när Tindra somnat, o så har jag bara kollat lite på tv o umgåtts med älsklingen ;o) Snart dags att sova.. Ska jobba imorgon.. börjar kl 8 - 16:15.. typ nere vid stan ska jag jobba, nära o bra =o) Allt för mig! Kram

Kommentarer
Postat av: Dessi

tack! Nu mår hon mycket bättre, är bara lite snorig. Ser att du har fullt upp hela veckan med jobb o annat. Får ta o ses nåt i mellandagarna kanske?

2008-12-16 @ 10:01:27
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0