Julafton =o)

Morgonen började med att jag duschade Tindra.. Sen så fick hon öppna ett paket.. sin saccosäck.. hon blev jätteglad. =o)
Sen åt hela familjen frukost tillsammans.. tomtegröt o skinksmörgås blev det =o)
Sen var det bara att fixa sig iordning..
Kollade på lite på kalle anka vid 3 då.. Tindra kollade bara på tomteverkstan..Tyckte hon var kul =o)



Till 4 åkte vi o Håkans föräldrar hem till min mormor o morfar.. Min mamma o pappa, Cizzi, Fredrik o Filip.. Min farmor var där oxå..
Började att äta mat vid halv 5.. *supergott* Julmat är så smaskigt =oP
Sen efterrätt efter det.. *gott gott*

Blev sen lugnt en stund innan tomten kom.. Tindra blev faktiskt rädd för tomten =o/ men gick över efter en stund.. Fast hon ville inte hämta paket själv...

Oj oj oj vad julklappar det var.. Vi fick en massa.. men Tindra fick närmare 40- 50 stycken =oP *bortskämd*
Tror att Filip oxå hade lika många...
Så tomten hade en massa att göra då..
Tack för alla paketen

Blev sen fika när alla paket äntligen var öppnade..
Efter 10 så åkte vi hem..
Tindra fick lägga sig direkt då.. Men somnade gjorde hon iaf..  =o)

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0