Julklappsbyte =o)

Idag vaknade min tös redan kl 7... *usch*
Tur att man har älsklingen som är så snäll o går upp med henne =o)
Jag gick upp innan 8 istället..

Vid halv 10 så gick jag o Tindra ner till stan..
Skulle ju handla dom sista julklapparna idag.. o handlade det gjorde jag..
Så nu är det bara ett paket till min mormor o morfar som måste fixas.. =o)
V id 12 så gick vi hemåt, Madde sällskapade med oss.. *trevligt*

Hemma vid halv 1.. Blev att äta lite då o så lekte vi.. =o)
Vid halv 5 så gick jag till målet o köpte mat åt oss... Ingen som orkade laga något idag inte =oP

Innan kl 6 så knallade jag hem till Madde.. Julklappsbyte skulle vi ju ha där..
Sarah o Sandra kom oxå efter kl 6..
Satt där o åt en massa julgodis, lussekatter o pepparkakor.. o en massa snackande blev det oxå...
O så blev det paket öppning.. Jag fick paketet från Sandra.. massa pepparkakskola fick jag.. *gott gott* Tack..
Alla verkade bli glada över sina paket =o)

Till 8 så gick vi därifrån.. Danne skjutsade hem mig.. *tack* =o)
Hemma så låg Tindra redan när jag kom..
Har inte gjort så mycket mer, förutom att ta mig ett varmt bad..

Ska snart oxå sova.. vet ju aldrig när tösen vaknar imorgon =oP

Imorgon så är dagen helt tom, har inget planerat än...
På kvällen ska vi spela bingolotto hos Håkans föräldrar, om bilen vill funka så =oP

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0