Luciafirande =o)

Idag så hade Tindra luciafirande ju.. Blev sovmorgon för oss till kvart över 8.. Sen var det bara att fixa sig iordning. Efter halv 10 så var vi borta vid båtsmanskyrkan (eller vad den heter) Mycket barn var det där.. Kl 10 så kom luciatåget.. Jättefint var det. O Tindra sjöng med i nästan alla sångerna =o) Sen var det dags för fixa oxå.. *smaskens* Till 11 så åkte jag o Håkan därifrån.. Tindra skulle vara kvar hos dagmamman till kl 2 idag.. Håkan skjutsade mig till jobbet.. Jobbade i fröslunda idag, så inte så långt hemifrån.. =oP Men fick börja redan kvart över 11.. Dom behövde visst personal.. Blev en lugn dag där.. Slutade til kvart över 4.. Håkan o Tindra hade tagit sig en promenad, så dom kom o mötte mig.. Så snällt så.. =o) Hemma igen så tog vi det bara lugnt o lekte med Tindra..=o) Åkte till Max o käkade vid kl 6.. Orkade inte laga nån mat idag =oP Sen la vi Tindra efter 8... trött var hon då.. har inte gjort så mycket mer.. Hängt upp julgardinerna som är uppsydda nu.. Kollat på Idol oxå... Rätt person vann iaf... Nu är det snart dags för sängen.. Imorgon så blir det att åka antingen ner till stan eller Tuna park.. får se vilket vi väljer.. Ska försöka handla de allra sista julklapparna då.. Allt för mig! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0