Måndag 29 December =o)

Började dagen med att gå upp vid 9..
Jag o Tindra åt frukost o fixade oss iordning..
Håkan stack iväg till vårdcentralen vid halv 11.. Han hade fått en tid dit..

Jag o Tindra tog o gick över till Tina o Göran..
Cissi kom oxå dit.. trevligt att ses allihopa =o)
Fikade lite där o snackade en massa.. o Tindra passade på att leka med dom andra barnen..

Vid halv 1 så gick vi hem... Håkan hade kommit hem då oxå.. Inget större fel på honom, bra det =o)
Fast han behövde vila sig..

Så jag o Tindra passade då på att gå en sväng till Tuna park.. en liten promenad blev det iaf.. =oP
Gick där o spanade lite.. Hittade en jättefin skjorta med väst på till Tindra.. bara 49:50 =o)
Sen gick vi till apoteket o handlade lite där... Alltid nåt som behövs därifrån =oP


Håkan kom o mötte upp oss vid systembolaget.. Måste ju ha lite dricka inför nyår oxå =o)

Resten va kvällen blev bara lugn..

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0