Ny mobiltelefon =o)

Idag var man uppe redan vid kvart i 7.. Skulle med bussen tjugo över 7 till Skogstorp.. Så då är det bara att kliva upp. Gick bra o jobba där ute.. skönt att man bara jobbade till halv 2.. Håkan o Tindra kom då o hämtade mig.. Mina 2 älsklingar var ju hemma idag.. Fast båda mår mycket bättre.. fast Tindra får vara hemma imorgon med.. Vill inte att hon ska bli sjuk lagom till lucia.. Håkan är ju hemma endå.. Vi åkte iaf iväg o käkade lite på Sveaplan.. Gick sen in på Apoteket o sen in på Coop o handlade mat för kvällen.. Sen vidare till Ica Steby o hämtade ut mitt paket.. Sen hem igen.. Nu har jag fått min mobiltelefon som jag köpte på tradera.. o jättebra är den.. Är helt nöjd med den..*just nu iaf* =oP Tog mig ett varmt bad.. o så blev det lite lek med Tindra oxå.. Sen blev det att käka tacos ikväll.. *gott gott* La Tindra vid halv 8 typ.. Har inte gjort så mycket.. pratat lite i telefon bara =oP Imorgon får man se om man får jobba, eller om man kanske blir ledig o kan fixa en massa =oP Ska iaf jobba fredag eftermiddag.. Allt för mig nu! Kram

Kommentarer
Postat av: Madde

Förstod att du var på Skogstorp igår för jags åg dig på bussen när ni passerade mig, hihi.



Men e familjen sjuka, attans då. E din hals bättre då? Du som har smittat dem kanske??

2008-12-10 @ 09:23:52
URL: http://maddeblomquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0