Ögonkliniken... =o)

Imorse tog hela familjen sovmorgon till halv 8.. Åt sen frukost. Till tjugo i 9 så var vi på ögonkliniken.. Tindra var jätte duktig.. o lite bättre hade det oxå blivit..*bra det* =o) Vid kvart över 9 så var vi klara igen.. då åkte vi o lämnade Tindra hos dagmamman.. Dom var i Thomaskyrkan, så bara att lämna henne där =o) Sen skjutsade Håkan ner mig till stan.. o han åkte o jobbade.. Jag tog o knallade bort till Barnens hus o spanade lite där.. Måste ju se om man kan komma på något o köpa åt Tindra i julklapp =oP Köpte iaf julpapper billigt där.. behövde man ju ha hit hem.. Sen innan halv 11 så var jag borta på Djurgårdsskolan.. Fick vara med 2:orna.. var med på deras lektioner.. o så var det fritids på eftermiddagen. Slutade kvart över 4.. Håkan hämtade mig då.. Vi åkte o hämtade Tindra.. ute o lekte var dom när vi kom dit =o) Åkte direkt till Ica Maxi o handlade lite.. Dom hade ju bra erbjudande på paradis/alladin chokladaskar.. Om man handlade för 100 kr, så fick man ju köpa 3 askar för 99 kr.. *billigt o bra* =o) Hemma igen efter 5.. Blev lite lek med Tindra då.. o sen så blev det att Tindra fick ta sig en dusch o jag duschade efter henne.. Käkade sen vid halv 7 o så la vi henne.. Har bara kollat på "Det okända" nu ikväll.. Ska snart ta o sova.. Imorgon får man se vad som händer.. inget jobb än så länge, men det kan ju ändras snabbt =oP Allt för mig! Kram

Kommentarer
Postat av: Madde

Kul att det går åt rätt håll med Tindras syn :)



Värsta bra priserna på Ica MAXI, lär ju vara slut nu dock =( Jag får komma hem till dig när jag e chokladsugen då :p haha!

2008-12-04 @ 09:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0