Sjuka =o(

Håkan o Tindra har blivit sjuka.. Stackars mina älsklingar..=o( Imorse så sov vi nästan till kl 11... Inget jobb idag inte.. Sen gick vi upp o åt lite frukost.. Jag duschade o Tindra låg på soffan o vilade lite.. Var inne hela dagen.. *rastlös* Fixade lite med julklappsinslagning.. Tvättade lite oxå.. Alltid fullt i tvättkorgen =oP Vid halv 6 så gick vi iaf ut o gick en liten promenad.. Behövdes verkligen.. Man kan ju inte sitta inne hela dagen =oP La Tindra vid 8.. Hon har ingen feber nu.. har inte haft det sen i förmiddags.. O Håkan är oxå bättre.. bara ont i magen har han.. Imorgon ska jag jobba.. så mina 2 älsklingar blir hemma själva då.. Skönt att man bara jobbar till halv 2 i Skogstorp... Allt för mig! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0