Städning =o)

Idag blev det sovmorgon till typ 10.. *jippi*
Gick upp o åt frukost med Tindra..
Sen blev det bara en massa bus med henne.. lekte med hennes ponny hästar o dockor =o)

Vid 12 så åkte vi ner till stan.. Håkan skulle till banken..
Efter det så tog vi oss en fika på Åhlen's.. *trevligt*

Åkte sen till Coop forum o köpte oss raketer tills imorgon.. lite ska man ju smälla =oP
Var hemma igen vid 2

Tog då o kollade på Pippi med Tindra.. Fast satt hon orkade ju inte se hela tiden.. var ju tvungen att leka lite oxå =o)
Sen fick jag för mig att rensa lite i Tindras garderob bland sängkläder o sånt.. Hittade sängkläder till spjälsängen.. Så det åker ner i källaren.. har man ju ingen användning för just nu.. men kanske snart  ;o)

Hittade ett par vinterkängor längst in i garderoben oxå.. lagom storlek som Tindra kan ha nu..
Jag hade inte en aning om att hon hade dom.. Tror hon fick dom av Håkans mamma förra året om inte än tidigare =oP Så nu har Tindra gått med dom inomhus hela kvällen...
Tur att jag städade där iaf =oP

Håkan åkte o hämtade pizza åt oss oxå nu ikväll.. Idag var det ingen som orkade laga nån mat...
Tindra gick o la sig vid halv 9..

Imorgon så är det ju nyårsafton... Sista dagen på året.. oj vad tiden har gått fort..
Ska iaf hem till Håkan o Jeanette på kvällen... Som vi brukar varje nyår =o)

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0