Tisdag 16 december =o)

Uppe redan halv 7 imorse.. fixade oss iordning o åt frukost.. Sen var det bara att lämna Tindra vid kvart över 7 hos Lena. Jag tog o gick till jobbet.. Usch vad halt det var ute =o/ Tur att man typ bara skulle ner till stan.. har varit fullt upp idag på jobbet, massa barn o mindre personal =oP Slutade kvart över 4.. Håkan hämtade mig då.. Vi åkte o hämtade Tindra.. Glad blev hon när vi kom.. Åkte direkt hem o tog det bara lugnt o lekte lite =o) käkade lite mat vid innan 7 o så var det bara att lägga Tindra sen.. Tog mig ett varmt bad nu ikväll, jag frös så mycket =o/ Imorgon ska jag ta o baka julgodis med Madde.. Ska bli skoj =o) Allt för mig! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0