Tisdag 2 december =o)

Oj vad fort tiden går. snart är det julafton.. men vart fan är snön.. vill inte ha det här skit regnvädret.. vill att det ska bli vitt på marken istället.. Idag så lämnade jag Tindra redan kl 7 hos Lena... Så då fick hon äta frukost där.. Jag tog bussen ut till Skogstorp.. så idag har man jobbat hela dagen där.. Var ett bra ställe, eftersom jag inte varit där nångång förut.. Vi var ute på förmidagen.. *usch* vill inte vara ute i det här vädret =o/ Eftermiddagen blev vi iaf inne.. Jag skulle ha jobbat till typ 2 bara, men så frågade dom mig om jag kunde jobba till 4 på en annan avdelning.. O det kunde jag ju göra =o) Jag tog bussen hem när jag slutat jobba.. Håkan fick åka o hämta Tindra idag.. snabbare för honom att hämta henne, som är i stan iaf =o) Fast jag mötte Håkan o Tindra ute när jag kom på gården.. Så då gick vi upp.. ingen som ville vara ute i regnet =oP Kvällen har blivit lugn... Lekt en massa med Tindra bara.. =o) La Tindra vid 7 när vi hade ätit =o) Hon var så trött, så hon somnade direkt.. Ska oxå passa på o försöka sova om ett tag.. har så ont i halsen.. att jag typ inte kan sova så bra på nätterna =o/ men så har man ju haft i 2 veckor.. Ska ringa vårdcentralen på torsdag o försöka få en tid.. Ringde ju igår, men då hade dom ju fan ingen tid på hela dagen.. *otroligt*! Imorgon så ska vi till ögonkliniken med Tindra på morgonen o sen ska jag jobba halv 11 till kvart över 4 på Djurgårdsskolan =o) Allt för mig! Kram

Kommentarer
Postat av: Dessi

Usch då! Har oxå ont i halsen o har haft det länge. Speciellt när jag sväljer gör det ont. Hoppas du får en tid till läkare snart!

2008-12-03 @ 09:44:36
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/
Postat av: Cizzi

jag har också ont i halsen välkommen till släkten:-)

Men hallå camilla varför ska du ringa till vårdcentralen för? gå till apoteket och köp halstabletter eller till kiosken.Något måste ju hjälpas :-) Tänk på lilla mig som inte har något sjukhus här i stan ;P får åka ca 5 mil för att mig till närmsta sjukhus. Hoppas det går bra för Tindra på sjukhuset du får ringa och berätta mer sen.lycka till kram cizzi

2008-12-03 @ 11:43:24
URL: http://mammatingeling.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag vill också ha snö!!!!!!!

2008-12-03 @ 13:43:49
URL: http://maddeblomquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0