Träffat Evelina =o)

Idag så blev jag ledig... *jippi* =o) Lämnade Tindra kl 8 hos Lena.. Usch vilket slaskigt väder =o/ Tog o ringde till vårdcentralen, när jag kom hem igen.. Dom ringde upp redan vid tjugo i 9.. Fick faktiskt en tid oxå.. så kvart över 10 skulle jag dit.. Jag tog o knallade hem till Evelina innan 9. Trevligt att träffas o kul att få se lilla Neo oxå.. så söt =o) Fikade lite där o satt o snackade..*trevligt* Får bli snart igen.. Strax innan 10 så knallade jag ner till stan.. gick til vårdcentalen.. Dom tog ett halsprov på mig o så fick jag sitta o vänta.. Fick fan vänta 1 timme innan jag fick träffa en läkare.. *herregud* var iaf inget fel på min hals enligt dom, eftersom att provet inte visade något.. Får väl se om det går över då.. annars skulle jag höra av mig om några veckor igen =oP Var hemma strax innan 1 igen.. Tog då o slog in lite av Tindras julklappar.. sen gick jag o hämtade Tindra efter halv 2.. Vi gick hem o fixade lite här hemma.. o så hjälpte hon mig att slå in alla julklappar till Filip.. Så nu ligger det en massa julklappar under granen =o) Sen åt Tindra mellis o jag passade på att diska o göra fint i köket.. *duktig* blev sen att röja i Tindras rum, såg ut som ett bomb nedslag där inne =oP Håkan kom hem efter 4.. Då käkade vi lite o jag ställde fram ännu flera tomtar.. så nu är alla julsaker upp plockade =o) Vid kvart i 7 så kom mina föräldrar över.. Tindra hade väntat på dom hela dagen.. så det blev förstås en massa lek för henne nu ikväll.. Dom satt o byggde med lego o så fikade vi oxå.. La Tindra efter 8, så då åkte dom hem. Nu har jag fixat lite med bilderna bara.. =o) Imorgon ska jag jobba i Stenby.. 8- 16:15.. så hela dagen blir det =o) Allt för mig! Kram

Kommentarer
Postat av: Cizzi

Hallå jag ringde dej i dag men du svarade inte :-( trodde ju att du jobbade men det ser man det gjorde du inte.Ja det e synd att du ksa behöva ha ont i halsen men det är sånt som sitter i.vänta till våren då är det över :-) kram

2008-12-04 @ 22:16:46
URL: http://mammatingeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0