Träffat Michis o handlat julklappar =o)

Idag vaknade man redan vid halv 7.. eller Tindra som var vaken redan då =oP Bara att gå upp.. men tösen hostade så mycket på morgonen att jag ringde till dagmamman o sa att Tindra får vara hemma idag.. Käkade lite frukost o sen ville Tindra ligga på soffan o vila.. Vid halv 9 så gick jag över till Tina o drack lite kaffe o pratade lite =o)Tindra fick vara hemma med pappa istället =oP Till tjugo i 10 så träffade jag Michis vid Lidl.. vi knallade ner till stan i snövädret.. Först till arbetsförmedlingen, så dom fick fylla i blanketen.. jag måste ju få pengar.. sen lämnade vi den hos försäkringskassan.. Gick o kollade runt lite på stan oxå.. In på Cubus gick vi o spanade lite.. Hittade en julklapp åt Håkan. En luvtröja blev det.. =o) Sen gick vi o fikade på högskolan.. billigt o bra =o) Innan 12 så var Michis tvungen att kila iväg.. Jag gick in på HM o kollade lite där. Hittade julklappar åt Emma iaf.. En Hello Kitty tröja o sen en mysdress.. Skönt att man nästan är klar med alla paket nu =o) Hemma igen vid halv 1.. Mina älsklingar var iaf vakna.. Blev bara lugnt här hemma då.. Vid 3 så gick vi ut på en promenad.. Tindra fick åka pulka.. tycker hon är så kul ju =o) Åkte sen iväg till Hemköp o handlade lite mat för kvällen.. Käkade nästan direkt när vi kom hem.. Sen tog jag mig en dusch o så var det bara att lägga Tindra strax efter kl 6.. Satte mig sen o sydde upp den andra panelgardinen.. Den andra fixade jag klart igår.. Blev faktiskt bra =oP Imorgon så är det luciafirande.. Så jag o Håkan ska gå o titta på Tindra. ska bli kul o se, eftersom dom inte hade nåt förra året.. O så ska jag ju jobba oxå.. 13:15 - 16:15 blir det.. Allt för mig! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0