Uppesittarkväll =o)

Idag vaknade hela famljen redan kl 8.. Åt frukost o fixade oss iordning..
Håkan åkte iväg vid halv 10.. Så jag o Tindra blev kvar här hemma..
Lekte en massa med henne.. Lyssnade lite på julmusik.o Tindra dansade en massa =o)
Sen slog jag in dom sista julklapparna oxå... Fullt med paket ligger under granen nu.

Vid 11 så gick vi ut på en promenad, till Ica Stenby blev det att hämta paket..
Sen var vi hemma igen efter 12.. Skönt att vara ute o gå lite..

Kollade då på film med Tindra.. Pippi Långstrump ville hon se.. Så det satt vi o kollade på =oP
Håkan kom hem vid halv 2.. Han hade visst varit till stan o handlat julklapp åt mig ;o)

Käkade lite lunch o sen gick hela familjen o vilade..
Gick upp igen vid halv 4..
Lekte lite med Tindra då.. =o)

Vid halv 5 så åkte vi iväg till Coop forum.. Skulle handla lite mat så man har över jul nu =oP
Trodde det skulle vara jätte mycket folk där.. men var inte alls många =o)

Hemma igen så började Håkan laga mat o jag diskade..
Så nu ska vi strax äta =o)

Om ett tag så ska vi åka hem till Håkans föräldrar o spela bingolotto.. Är ju uppesittarkväll.. =o)
Hoppas man vinner något =oP

Imorgon är det julafton oxå.. Ska bli så kul att träffa alla.. =o)

ha en bra kväll..

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0