Västerås o julhandlat =o)

Idag blev det sovmorgon till kl 10.. Gick upp o duschade o fixade mig iordning.. Gav sen Tindra frukost.. Innan 11 så åkte vi iväg.. Först till Ica stenby o hämtade paket. Sen hem till mina föräldrar.. Dom skulle vara barnvakt åt Tindra.. så vi lämnade henne där.. Innan halv 12 så åkte jag o Håkan till Västerås.. Skulle ju julhandla idag.. Först till IKEA blev det.. Köpte 2 hyllor till Tindras rum o så blev det värmeljus oxå.. Sen in i leksaks affären som ligger där.. Köpte en sacosäck o en dammsugare åt Tindra i julklapp.. så nu är man klar med hennes iaf =o) Blev att vi käkade på Pizza Hut efter det.. *gott gott* Åkte sen till Nisses o gick där o kollade ett tag.. Hittade en hel del julklappar där oxå.. till släkten =oP Vid kvart i 4 så var vi hemma hos mina föräldrar.. Tindra låg o sov när vi kom dit.. Tog oss en fika där o satt o pratade.. Tindra hade varit så snäll så o haft jättekul =o) Vid halv 5 så åkte vi hem.. Gav Tindra lite mat då o så lekte vi lite oxå.. Innan halv 7 så gick jag o Tindra över till Tina o Göran.. Håkan skulle ju iväg o spela poker ikväll, så då passade vi på att gå dit, än att bara sitta hemma.. Fikade lite där o snackade en massa.. *trevligt* Hemma igen innan 9 var vi.. Tindra var så trött. så det var bara att lägga henne direkt.. Jag har inte gjort så mycket mer.. kollat lite på tv o fixat.. Ska nog snart sova.. känner mig helt slut =o/ o så får man se när Håkan kommer hem oxå.. Imorgon är det fullt upp.. måste åka o handla o så ska vi över till några vänner o fika.. o så ska vi till Håkans föräldrar oxå.. så hela dagen bokad typ =oP Allt för mig! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0