Färgar håret =o)

Igår kväll så var vi ju hemma hos Håkan o Jeanette =o) Spelade lite poker o drack lite öl. Tindra lekte en massa med Gustav =o) Kom hem vid halv 2 inatt.. Var några jävla idioter som smällde jättekraftiga smällare här utanför vid halv 3 på natten. Usch vilket ljud, så högt att fönsterrutorna skakade.. =oP Såg ju sen att dom bodde ovanför hos oss.. så Håkan ringde polisen, som kom dit o snackde med dom.. hehe hoppas snorungarna fick en riktig utskällning.. Såna idioter vill jag fan inte ha till grannar =oP idag så tog vi sovmorgon till 11.. *skönt* Bäst att passa på o sova när man får =oP Min mormor ringde vid halv 12 o undrade om vi ville komma dit o äta vid 1 typ.. Mina föräldrar o Cizzi, Fredrik o Filip skulle oxå dit.. Så det tackade vi inte nej till. Jättegod mat bjöd min mormor på.. Fläskfile o ris.. *gott gott* Trevligt att träffas allihopa o sitta o prata.. =o) Vi åkte därifrån vid 3.. Direkt till Ica Maxi blev det då.. Handlade lite mat för veckan. Efter 4 så kom vi hem.. Håkan fick gå upp o packa in varorna, medans Tindra o jag väntade kvar ute på honom.. Åkte sen hem till min farmor.. Min pappa var oxå där.. Han hjälpte henne o installera internet.. hehee min farmor är 85 o vill ha internet.. ganska fränt alltså =o) Fikade lite där o satt o pratade.. hon hade sytt klart mina byxor oxå.. *tack* Tur att farmor är så snäll o hjälper till =o) Efter halv 6 så var vi hemma.. Har bara blivit lugnt här.. La Tindra vid 7.. hon somnade direkt.. har ju varit fullt upp hela dagen =o) Jag håller på o färgar håret.. så nu sitter jag o väntar på att få gå o tvätta ur färgen.. men det är en halvtimme kvar =oP Imorgon så är det ju måndag igen.. vilket innebär att man ska jobba =oP Jobbar ju hela veckan, så kommer inte hinna så mycket mer.. Allt för mig nu! Kram

Kommentarer
Postat av: Igelpiga

Cool farmor! ;) hehe!!

2008-11-26 @ 12:47:25
URL: http://www.metrobloggen.se/igelpiga

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0