Haft besök =o)

Idag så var man uppe tidigt idag med =oP Fixade mig iordning o så var det bara att göra Tindra iordning. Lämnade henne kl 7 hos Lena. Sen tog jag bussen ut till Skiftinge o jobbade hela dagen.. Hade halva barngruppen själv på förmiddagen.. gick hur bra som helst.. Väldigt lugna var dom =o) Slutade efter 4.. Håkan kom o hämtade mig o så åkte vi o hämtade Tindra halv 5.. Hemma så tog jag o bakade en sockerkaka direkt.. Skulle ju få besök ikväll.. Käkade mat vid halv 6.. Efter halv 7 så kom mina föräldrar över.. Satt här o pratade o fikade lite.. O Tindra lekte ju förstås en massa med moffa o mommo =o) Efter 8 åkte dom hem, så då la jag Tindra.. Nu sover hon som en stock.. Trevligt med besök iaf =o) Nu blir det bara lugnt här.. sova om ett tag.. Imorgon så jobbar jag ju på samma ställe, enda till kvart över 4.. O så vid 18 tiden ska vi hem till Håkans vänner.. Spela lite poker o så =o) Allt för mig! Kram

Kommentarer
Postat av: Madde

Jaså morfar och mormor får åtminstone "normala" smeknamn, de flesta barn säger nog "moffa" och "mommo"... Men jag, jag ska banne mig få hela både det ena och det andra, till och med fula ord... ack ack... Dags o lära flickan fiiiina namn!!! :P

2008-11-07 @ 11:05:11
URL: http://maddeblomquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0