Helg... Varit till Kristinehamn =o)

Igår så jobba jag sista dagen i Skiftinge.. Känns lite tråkigt.. får se om man kanske får jobba nån annanstans på Måndag.. Kvällen igår var vi bara hemma o tog det lugnt.. Imorse så gick jag upp vid kvart över 8 o duschade.. Sen åt vi frukost hela familjen.. Vid halv 10 så åkte vi iväg.. Skulle ju till Kristinehamn o träffa syrran o hennes familj.. Kom dit innan halv 12.. Fikade där o satt o snackade... Sen tog vi oss en sväng ner till centrum o kollade, första gången jag gick där o kollade.. =o) Hemma igen så tog vi det lugnt en stund innan vi skulle åka hem vid 3 igen.. Jätte trevligt har det iaf varit o träffat Cizzi, Fredrik o Filip =o) Kom till Eskilstuna igen runt halv 5.. Köpte med oss pizza från Italia då.. Usch nu har jag fått ont i halsen =o/ hoppas man inte blir sjuk.. Snart så kommer Håkan o Jeanette o hämtar oss.. Vi ska hem till Danne o Carro o spela poker.. *hoppas man orkar* Vid 7 ska vi vara där.. Måste fixa lite nu.. Allt för mig! Kram

Kommentarer
Postat av: Madde

Oj oj, låter som en mkt händelserik dag :p

2008-11-15 @ 18:42:12
URL: http://maddeblomquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0