Jobbar hela veckan =o)

Idag så var man tvungen att gå upp innan halv 7.. Fixade oss iordning o jag åt lite frukost.. Tindra skulle ju få frukost hos dagmamman. Lämnade Tindra tio över 7.. Jag knallade bort till Djurgårdsskolan.. började ju 8 idag.. Har mest varit ute med barnen idag.. Efter lunch gick vi till skogen.. O imorse fick jag veta att jag ska jobba på Skiftingehus skola i förskoleklass, imorgon fram till fredag.. 8- 16:15 dom dagarna =o) Skönt att få jobba en massa.. *Jippi* Slutade kvar över 4.. Håkan hämtade mig då.. o så åkte vi o hämtade Tindra.. Hon var ute o lekte när vi kom dit =o) Sen så åkte vi bara hem... Blev lite lek med Tindra, innan vi käkade vid kl 6. La sen Tindra innan 7.. Hon måste ju orka upp morgonbitti.. Kl 7 ska hon vara hos dagmamman. Händer inte mycket mer här ikväll.. ska snart oxå sova.. =oP Imorgon blir det att åka buss.. orkar inte gå till skiftinge =oP Allt för mig! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0