Jobbat =o)

Ny vecka igen då.. o bara 1 månad kvar till julafton oxå.. måste snart ta tag i o handla lite julklappar, så man slipper vara ute i sista minuten =oP Lämnade Tindra halv 8 hos Anki.. mer snö hade det kommit.. jobbigt var det att köra vagnen =o/ Jag gick till krongatans förskola o jobbade.. var en bra dag där.. =o) Sen så gick jag o hämtade Tindra, när jag hade slutat kvart över 4.. Våran bil ville inte starta, så Håkan kunde inte komma o hämta mig.. han fick iaf skjuts hem av en arbetskamrat från jobbet.. det var ju snällt =o) Tindra o jag kom hem efter halv 5.. då var Håkan redan hemma. fast han åkte iväg med Micke vid 5.. Dom skulle kolla vad som var fel med bilen.. Jag o Tindra lekte lite o så lyssnade vi på julmusik =o)ska ta upp julgrejerna i helgen..*längtar* =o) Håkan kom hem efter kl 6.. o då funkade iaf bilen.. Pusslade lite med Tindra gjorde vi.. hon är så duktig.. klarade nästan ett 20 bitars pussel själv =o) Sen så käkade vi innan 7.. La Tindra innan halv 8.. har inte gjort så mycket mer.. Blir snart dags att sova.. så jag orkar jobba imorgon =o) Allt för mig! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0