Kallt..

Igår kväll så lämnade vi Tindra hos mina föräldrar vid halv 7.. Sen åkte vi hem o fixade oss iordning.. Till kl 7 så kom min pappa o hämtade oss.. Snällt av honom att skjutsa oss till festen... Skulle ju på Maries 40- års fest =o) Vi kände inga där.. men man pratade med en massa ändå =o) Smörgåstårta, öl, tårta o kaffe böjds det på.. Träffade även några av bandmedlemmarna från gruppen HEL.. Jätte trevliga var dom att sitta o prata med =o) Vid 2 inatt var vi hemma.. Imorse så var det bara att gå upp innan 10.. Skulle ju hämta Tindra innan 11.. Så det var ju bara att knalla hem till mina föräldrar.. Fikade lite o där o pratade.. Tindra hade haft det jättebra =o) Jag o Tindra gick o träffade Madde tio över 11.. Knallade ner till stan o kollade lite.. Gick ner på BR leksaker.. Handlade dockkläder åt Tindra i julklapp.. =o) Håkan kom ner till stan vid halv 1, så då käkade vi på Smedjan.. Sen åkte vi hem.. La Tindra en stund då.. o jag passade oxå på att vila =o) Sen så när Tindra vaknade så fick hon ta sig ett bad.. o skum ville hon oxå ha.. =o) Sen blev det att vi fikade här hemma.. Jag gav Tindra lite av dockkläderna.. o vad glad hon blev.. skulle byta direkt på dockan.. så nu har hon lekt med den hela kvällen =o) Åkte o handlade pizza vid halv 7.. American pizza blev det.. =o) La Tindra efter 8.. Tog mig ett varmt skumbad då.. *skönt* Har kollat Beck nyss.. snart dags för sängen.. Imorgon får vi se vad som händer.. Allt för mig nu! Kram

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas du får en trevlig kväll :D

Kram Sofia

2008-11-02 @ 00:04:42
URL: http://sofiasfashionroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0