Måndag igen =o)

Ja Måndag idag då.. Uppe redan vid kl 6 imorse.. Åt lite frukost o fixade mig iordning. Sen så var det bara att väcka Tindra o klä på henne.. Lämnade henne hos Anki innan 7.. Jag tog bussen ut till Skiftinge där jag skulle jobba.. Har varit en ganska lugn dag =o) Men usch vilket tråkigt väder det är =o/ Slutade efter 4.. Håkan kom o hämtade mig.. O så åkte vi o hämtade Tindra.. Tur att dom var inne när vi kom.. men dom hade varit ute nästan hela dagen idag.. fan i det här skitvädret ska dom fan inte vara ute.. lär ju bli sjuka då.. Tindra har ju blivit lite snuvig o hostig nu.. Deras fel om hon blir sjuk.. Vill inte vara hemma, när man väl får jobba... Men hoppas hon håller sig frisk.. Hemma så blev det en massa gos med Tindra o lek förstås =o) Käkade kyckling o potatisgratäng nu ikväll.. *smaskens* Sen så var det bara att lägga Tindra efter halv 7.. så hon orkar upp imorgon bitti till Lena.. Snart dags att sova för mig oxå.. är fan helt slut =o/ O så ska man upp tidigt imorgon oxå.. Allt för mig nu! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0