Måndag = Jobb =o)

Ja Måndag igen då. Tindra vaknade redan efter kl 6 imorse.. *tidigt* Hon kom in o la sig bredvid mig då.. fast hon ville ju inte sova mer =oP Vi gick upp o gjorde oss iordning o så åt vi frukost.. Sen till 8 så lämnade jag henne hos dagmamman.. Usch vad halt det var att gå ute... När jag lämnat Tindra, så knallade jag över till Tina.. Drack lite kaffe där o pratade =o) Efter halv 9, så ringde poolen o frågade om jag kunde jobba på Djurgårdsskolan.. O det kunde jag ju göra.. Så det var bara att knalla dit.. Förmiddagen så gick vi till skogen.. O sen blev vi inne på eftermiddagen.. När vi var i matsalen o åt mellanmål, så gick brandlarmet.. så det var ju bara att springa ut.. Men det brann ju iaf inte.. Slutade sen kvart över 3.. Skönt att sluta tidigt.. Ska få jobba där imorgon oxå.. 8-16:15.. Lång dag =oP När jag slutat så var det bara att gå o hämta Tindra.. Hon var ute o gick med dockvagnen när jag kom dit =o) Vi gick hem o lekte lite.. så kom Håkan hem oxå vid halv 5.. Käkade mat efter kl 18.. sen så la vi Tindra vid 7.. hon var trött o somnade direkt =oP Annars har det inte blivit så mycket mer gjort.. Hör att tvättmaskinen är klar nu.. så då får jag väl ta o hänga tvätten.. Sen är det ju snart dags att sova oxå.. så jag orkar upp imorgon o jobba =oP Allt för mig! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0