Mycket idag =o)

Imorse var man uppe redan vid kl 6.. Bara att fixa mig o Tindra iordning.. Håkan skjutsade oss till Lena.. Så tjugo i 7 lämnade jag henne. Sen gick jag o tog bussen ut till Skiftinge.. Började ju redan halv 8 idag.. Så idag fick man äta frukost där =oP Har blivit en lugn dag där.. på eftermiddagen så fick jag baka muffins med 2 barn.. *trevligt* =o) Slutade kvart över 4.. Håkan kom o hämtade mig o vi åkte o hämtade Tindra. Ute var dom i kylan när vi kom dit... *usch* Hade iaf varit en bra dag.. Vi åkte direkt till Ica o handlade lite fikabröd.. sen hem o käkade potatismos o korv.. Sen var det bara att diska =oP Vid kvart i 7 så kom mina föräldrar över o hälsade på.. Fikade lite här o satt o snackade. *trevligt* O Tindra lekte ju förstås en massa med mormor o morfar =o) Efter 8 la vi Tindra o då åkte dom hem.. Nu har vi inte gjort så mycket mer.. Alldeles strax dags att sova.. så jag orkar upp imorgon är jätte trött nu =oP Allt för mig! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0