Onsdag 12 November =o)

Idag så lämnade jag Tindra vid 7 hos Lena.. Tog bussen ut till jobbet.. Förmiddagen var vi på studiebesök på brandstationen.. Kul tyckte barnen att det var =o) Eftermiddagen blev lugn.. Tindra fick sluta redan halv 2 idag.. Madde som fick vara barnvakt åt henne. O Tindra är nästan inte alls förkyld nu =o) Vi åkte o hämtade Tindra vid halv 5.. Hon ville inte alls med hem.. hehee. roligare o vara med Madde.. Hade gott jättebra iaf.. =o) Tack för att du ville vara barnvakt =o) Hemma så blev det lite lek o sen blev det att käka. Innan halv 7 så kom min pappa o hämtade mig.. Vi skulle åka till min farmor o hälsa på =o) Jag hade 2 par byxor som hon ska sy upp.. Tur att farmor är bra på det =o) Satt där o pratade lite.. *trevligt* Fick en jättefin tavla av henne, som hon hade målat.. *tack tack* =o) Hemma igen innan halv 8.. Tindra låg o sov när jag kom hem.. men hon hade iaf somnat direkt.. fastän jag inte var hemma.. Nu är det snart dags att sova.. imorgon börjar Tindra redan tjugo i 7.. Jag börjar ju halv 8 då.. Allt för mig! Kram

Kommentarer
Postat av: Madde

Klart det är roligare hos mig, jag hade ju tonvis med bilder på Tindra som hon ÄLSKADE att se på :p Å så vet hon ju att jag har världens roligaste bollar att leka med, haha =) Å så får hon flyga flygplan! Kan det finnas en bättre barnvakt??



Ha ha :p

2008-11-13 @ 14:37:30
URL: http://maddeblomquist.blogg.se/
Postat av: Cizzi

Du får börja låna farmors symaskin själv.

Som jag gjorde senast hon lät mig och michis låna hennes maskin och det gick super :-)

Och nu när jag bor ca 100 mil från farmor så får jag sy mina byxor på egen hand och det blir skit sexigt med trådar längst ner :-) känner mig bäst på och sy för hand haha.

Är det bra annars då?

höres i morgon.

/mammatingeling

2008-11-13 @ 20:30:20
URL: http://mammatingeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0