Poker ikväll =o)

Ojojoj var uppe redan kl 6 imorse.. var bara att fixa sig iordning o äta frukost. Sen väcka Tindra o göra henne iordning. Lämnade henne hos Anki innan 7.. Jag tog bussen till jobbet.. Har varit en lugn dag där.. *skönt* Vid 3 så var det bara 4 barn kvar, så då fick jag sluta tidigare.. skulle ha slutat kvart över 4 egentligen. =oP Fick även veta att jag ska jobba där på måndag o troligtvis så kan det bli hela veckan där =o) Åkte o hämtade Tindra.. Dom var ute o lekte när jag kom dit. =o) Så vi gick hem.. o har inte gjort så mycket.. Håkan har kommit hem nu.. så snart ska vi gå till Målet o käka =o) O sen ska vi ta bussen hem till Håkan o Jeanette i Stenby =o) Blir lite poker o öl ikväll =o) Så skönt att det är helg nu.. Nu ska jag leka med Tindra innan vi ska gå =o) Ha en bra kväll! Allt för mig! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0