Snöar =o)

Onsdag idag.. =oP veckan går fort.. Lämnade Tindra kl 8 hos Lena.. Sen knallade jag bort till Årby.. Var framme redan tjugo i 9.. så det gick fort att gå =o) Har varit en lugn dag.. var ute på förmiddagen o efter lunch.. men sen blev vi inne iaf.. O på eftermiddagen så började det ju att snöa en massa..*jippi* =o) Hoppas det ligger kvar ett tag.. Slutade efter 4.. Håkan kom o hämtade mig.. Vi åkte o hämtade Tindra då.. Ute var dom o lekte när vi kom.. o Tindra gillar verkligen snön.. hon o en kompis hade kastat en massa snö.. hehee.. =o) Lena berättade oxå att Tindra kan göra kullerbyter bra nu.. Så kul att tösen lär sig =o) Och så fick jag veta att jag ska jobba på fredag oxå.. men på Krongatans förskola.. halv 10 till kvart över 4 blir det.. men kul att få jobba iaf =o) Hemma så blev det bara lugnt.. Tog mig en dusch o så lekte jag lite med Tindra..Så blev det att käka efter kl 18.. Var bara att lägga Tindra efter det.. Har nyss kollat på "Det Okända" Snart är det dags att sova.. men först ska jag umgås med min älskling ;o) Sista dagen imorgon på jobbet i Årby.. tror jag åker buss dit imorgon =oP Sov så gott.. Allt för mig! Kram

Kommentarer
Postat av: Madde

JAAAAA!!! Snö ute, me like =)

Snart får vi leka med Tindra i snön :p

2008-11-20 @ 13:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0