Söndag 30 November =o)

I fredagskväll så var vi ju på julbord med Håkans jobb.. Jättetrevligt var det.. Mycket folk var det, eftersom att det var fullt med andra företag oxå där.. bra uppträdande var det oxå.. Scotts spelade o så var det lite annat oxå.. o så gratis alkohol...*jippi* =o) Vid halv 12 så åkte vi hem.. Lördagen så tog vi sovmorgon till 11.. åkte sen ner till stan o käkade på mc donalds =o) Sen så åkte vi o hämtade Tindra innan halv 1.. Hon hade haft det jättebra hos mormor o morfar.. Vi åkte sen på 2 loppisar.. Köpte bland annat lite julprydnadssaker till Tindras rum o så 2 filmer åt henne.. Byggare Bob ville hon ha =oP Hemma resten av kvällen blev vi.. men skönt att bara ta det lugnt..plockade upp alla julsaker.. till och med granen.. sen kollade på film hela kvällen.. Psycho o Beck =o) Imorse så tog hela familjen sovmorgon till kvart i 11.. Så skönt att alla kunde sova länge =o) Åt lite frukost o fixade oss iornding.. Vid halv 1 så åkte vi ner till stan.. Gick där o kollade lite, men inte så mycket till julskyltning.. *tyvärr* =o/ Åkte sen till Ica maxi o handlade.. mat för veckan har vi hemma nu.. Sen så var vi hemma vid halv 3 igen.. Fixade iordning lite med julsakerna då.. men granen ska jag klä imorgon istället =oP Sen så blev det att vi käkade... Vid kl 6 så åkte vi hem till Håkans föräldrar o hälsade på.. Satt där o pratade o fikade.. o Tindra lekte en massa med farfar =o) Trevligt var det iaf.. Vid 8 så var vi hemma igen.. Bara att lägga Tindra då... Nu har jag inte gjort så mycket mer.. bara pratat i telefon o kollat tv =o) Ska snart sova.. får se vad som händer imorgon om man får jobba eller vara ledig =o) Allt för mig nu! Kram

Kommentarer
Postat av: Cizzi

Välkommen in och kika förbi på min sida.

Någon gång du har tid :-)

Där kan du läsa om mig och hitta massa roliga saker som jag kan lova att du blir intresserad ut av :-) i dag vann jag en jätte fin grå ull mössa.Så nu tycker jag att det är dax för dig tössa cokså att vara me doch tävla om smått och gott :-) kram syster yster vet du vad jag ska bli? nää jo jag ska bli tandläkare :-)

2008-12-01 @ 00:51:07
URL: http://mammatingeling.blogg.se/
Postat av: Dessi

Tack! Bara så att du vet så skriver du din blogglänk fel när du länkar. Ska inte vara nåt _ emellan namnen, allting ska sitta ihop!

2008-12-01 @ 10:49:50
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0