Stackars Tindra =o/

Imorse vaknade Tindra redan innan halv 7.. men det gjorde inget.. vi skulle ju upp vid kvart i 7 så =oP Fixade oss iordning o så åt Tindra lite frukost.. Tog pulkan till Lena idag med =o) Tindra tyckte det var kul.. Kom till jobbet innan 8.. Har varit en lugn dag, var ute på fm o inne o pysslade på eftermiddagen =o) Håkan kom o hämtade mig när jag slutade kvart över 4.. Vi åkte o hämtade Tindra.. ut o åkte pulka var dom när vi kom dit.. Jag o Tindra tog oss en promenad hem, medans Håkan åkte iväg o handlade istället =o) Tindra ville att vi skulle åka fort med pulkan, så jag drog till så det blev lite mera fart.. O plötsligt så stjälper bara pulkan så Tindra ramlar ur o slår sig i ansiktet =o( Ledsen blir hon förstås. syns inget så jag tänker att det var inte så farligt.. När vi kommer hem så ser man på kinden ganska nära ögat att hon håller på att få ett blåmärke där.. =o( Har blivit värre nu ikväll innan hos skulle sova.. Stackarn hoppas det ser bättre ut imorgon.. La Tindra efter 7.. jag har inte gjort så mycket mer.. förutom att jag betalade räkningar förut oxå.. *usch* dyrt den här månaden =o/ Kollat på tv har jag hunnit med nu ikväll.. "Det Okända" måste man ju se =o) Snart dags för oss oxå att sova.. Torsdag imorgon redan, tiden går fort.. O på fredag kväll så ska vi på julbord =o) Allt för mig nu! Kram

Kommentarer
Postat av: Dessi

Hej! Ursäkta att jag inte svarat på ditt sms. Måste snåla lite den här månaden så jag vill ha mina få kronor kvar på mobilen. Vi får hålla kontakt här =o) Stackars Tindra...är blåmärket mindre idag? Kram

2008-11-27 @ 09:15:19
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0