Tisdag 11 November =o)

Idag så var man uppe tidigt.. Väckte Tindra vid halv 7 o så lämnade jag henne hos Lena innan 7.. Hon är fortfarande lite snuvig o hostig.. men inget mer.. Tog bussen ut till jobbet.. Blev en lugn dag där.. o så blir man kvar där hela veckan.. skönt att få jobba =o) Slutade som vanligt efter 4.. Vi åkte då o hämtade Tindra.. hon hade haft det bra.. fast varit lite tröttare än vanligt.. Imorgon ska Tindra oxå till Lena.. men då får hon gå hem vid halv 2 redan. Madde ska vakta henne tills Håkan o jag slutat jobba.. Så snällt att hon ställer upp =o) Hemma så käkade vi makaroner o köttbullar =o) sen så var det bara att åka iväg. Efter kl 6 så var vi hemma hos Sarah o Danne o hälsade på.. Jättefin lägenhet hade dom flyttat till.. Skulle oxå kunna tänka mig o bo där =oP Fikade lite o satt o pratade..*trevligt* var ju ett tag sen vi sågs.. O så köpte vi en sulky av dom oxå.. Syrran har ju lånat Tindras.. så Tindra behöver ju oxå ha en.. så då blev det att ta den =o) Var hemma strax innan 8 igen.. Bara att lägga Tindra direkt då.. Så att hon orkar upp imorgon igen. Har inte blivit så mycket mer gjort här.. Snart dags att sova för oss.. =o) Allt för mig! Kram

Kommentarer
Postat av: Tomic

Hejsan :)

Hoppas du haft en bra dag!

Jag har en tävling på min blogg som jag skulle vilja rekomendera till dig.

jag lottar ut Tomb Raider Underworld ( Pre Release ) Tävlingen avslutas om ca 1o30 minuter

Gå in på bloggen och kolla om du vill vara med i tävlingen

Lottar även ut ( SATC , Oc, Friends Boxarna )

Ha en fin kväll, http://Tomiic.se

2008-11-11 @ 21:30:49
URL: http://tomiic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0