Träffat vänner o jobbat =o)

Måndag igen då.. Imorse var man uppe vid 7.. Åt frukost med Tindra o så fixade vi oss iordning. Sen var det bara att gå ut i kylan o lämna henne hos Lena kl 8. Efter det tog jag bussen ut till Slagsta.. Skulle ju hälsa på Dessi idag.. Kom dit vid 9.. Hennes barn var oxå hemma.. Längesen man såg dom, stora hade dom iaf blivit =o) Satt o snackade lite bara =o) Sen så ringde dom från Prästängensförskola o sa att jag skulle jobba där.. 13- 16:15.. o enda till torsdag =o) Vid 10 så kom Annso o hennes familj oxå dit.. Kul att dom oxå kunde komma över. Fikade lite o snackade.. =o) Vid 11 så var jag tvungen att åka ner till stan.. men trevligt var det att träffas alla idag =o) Först till försäkringskassan o hämta en blankett, sen till arbetsförmedlingen o få den underskriven... usch mycket folk var det där =o/ Sen så var det bara gå o lämna blanketten igen på försäkringskassan, så att man får pengar den här månaden =oP Sen var det bara att ta bussen igen till Årby vid halv 1.. O så var det bara att gå o jobba.. Lugnt var det när jag kom dit.. mindre än 10 barn hade dom kvar..*skönt det* =o) Var mest ute hela eftermiddagen i kylan =o/ Slutade efter 4.. Håkan hämtade mig o vi åkte o hämtade Tindra.. dom var oxå ute när vi kom dit.. Hade varit en bra dag för henne iaf.. Hemma så tog vi det lite lugnt.. så fick Tindra ta ett skumbad innan vi skulle äta.. Käkade sen efter kl 6. Vid kvart i 7 hade Tindra gått o lagt sig.. Så trött stackarn =oP Jag passade på att ta mig ett skumbad nu ikväll.. frös som bara den innan.. Nu är det snart dags att sova, så man orkar jobba imorgon..=o) Allt för mig nu! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0