Andy på besök=o)

Imorse gick jag o Tindra upp strax efter 7..
Gjorde oss iordning  o skulle äta frukost, när telefonen ringer vid kvart över 7..
Poolen som undrade om jag kunde börja jobba kl 8..
O det kunde jag ju absolut göra.. =o)

Bara att springa o lämna Tindra hos Lena, så hon fick frukost där..
O jag knallade bort till Nyfors där jag skulle jobba..
Kom iaf dit i tid..

Har aldrig jobbat där förut.. men dagen blev iaf lugn..
Ska jobba där imorgon o på fredag oxå... 8 - 16:15 båda dagarna.. *Jippi*

Slutade iaf kvart över 4 idag.. Gick då in på Ica nyfors o handlade lite fikabröd..
Håkan hämtade mig oxå.. så snällt så =o)

Vi åkte o hämtade Tindra... Glad blev hon o se oss iaf..
Åkte hem o började laga mat..
Potatis o fisk blev det idag..

Efter kl 6 så kom min kusin Andy över o hälsade på..
Vi fikade lite o satt o pratade.. *mycket trevligt*
Alltid kul med besök ju..  =oP
Tindra ville inte gå fram till honom.. hon sa bara "lite rädd" heheee det lät så kul =o)
Men han är ju inte farlig =oP

Tindra ville gå o lägga sig vid kvart i 8, så det fick hon göra...
Andy åkte iaf härifrån efter 8..

Jag har bara kollat lite på tv.. Det okända blev det..
Nu är det snart dags att sova.. är fan as trött =o(

O upp tidigt ska man imorgon oxå... =o/
Hoppas iaf på bättre väder imorgon..

Allt för mig nu!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0