Fest ikväll =o)

Idag blev man ledig.. *skönt* Ja första snön har ju kommit nu, men den ligger inte kvar =o/ Usch nu är det bara slask ute.. Lämnade iaf Tindra kl 8 hos dagmamman.. Jag gick över till Tina o drack lite kaffe o snackade.. *trevligt* =o) hemma var jag igen efter 10.. Fixade lite här då o tog det lugnt oxå =oP Hämtade Tindra innan 2.. Vi gick hem o lekte lite.. sen åt vi mellis oxå.. Tindra somnade en stund i våran säng.. men nu är hon vaken igen =oP Håkan kommer snart hem.. då ksa vi åka o käka o sen måste man fixa sig iordning. Vi ska på 40-års fest kl 7 ikväll =o) Ska bli kul.. Tindra ska få sova hos mormor o morfar... =o) Ska bara packa ner det sista i hennes väska snart.. O en tråkig sak har hänt idag oxå... Mina föräldrars hund avlivades nu i eftermiddags =ó( Kommer bli så tomt utan Scott... Nej nu har jag inte tid att sitta här.. Men ha en bra kväll.. Allt för mig nu! Kram

Kommentarer
Postat av: Madde

Nej men va tråkigt med Scott. Var han sjuk eller?

2008-11-01 @ 08:15:54
URL: http://maddeblomquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0