Firat Sandra =o)

Idag blev det sovmorgon till kvart i 10..
Gick upp o duschade då o fixade mig iordning..
Sen vaknade Tindra o då åt vi frukost..

Sen blev det bara att vi satt o lekte lite =o)
Åkte iväg till Ica Maxi o handlade vid halv 1..
o Tindra hade lappen för ögat, första gången ute då.. gick hur bra som helst =o)

Sen så kom vi hem vid 2 igen..
Tog det bara lite lugnt här hemma o fixade oss iordning..

Kl 3 så var vi hemma hos Erik, Marie o Sandra..
Sandra fyller 18 år imorgon.. så vi skulle ju fira Tindras kusin idag =o)
Pengar fick hon av oss..
Fikade o åt tårta där.. *smaskens* =o)
Tindra hade lappen på sig då oxå.. men vid tog bort den vid 4.. så jätte länge hade hon den idag.. Utan att säga nånting om den =o)
Kom hem igen vid halv 6..

Hemma så blev det bara att börja med maten o så kollade jag lite på alfons med Tindra =o)
hahaa börjar lära mig filmen utan till nu =oP

La sen Tindra vid halv 8.. Hon somnade direkt..
Har bara tagit det lugnt nu.. Känner mig inte så pigg.. vet inte vad det är... =o/

Imorgon får man se om man får jobba.. om inte så ska jag o Tindra hälsa på hos mina föräldrar =o)

Hoppas jag får mycket i  lön i slutet av månaden.. vi funderar på att köpa Nintendo Wii =o)

Allt för mig nu!

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0