Fotografering =o)

Imorse var vi uppe vid halv 7.. Åt lite frukost o fixade oss iordning.
Tindra skulle ju ta kort idag, så då fick man fixa till henne lite extra =o)

Lämnade henne halv 8 hos Lena.
Jag knallade till jobbet.. Dom skulle oxå fotograferas.. Tur att man inte behövde vara med på bild =oP
Var ute i det fina vädret på eftermiddagen.. =o)
Slutade som vanligt kvart över 4.. så då kom Håkan o hämtade mig..
Vi åkte o hämtade Tindra..

Fotograferingen hade gått jättebra sa Lena.. Så nu går man o väntar på att få korten.. men det lär ju dröja några veckor =o(
Hemma så tog vi det bara lugnt.. Satt o pusslade lite med Tindra en stund, innan jag tog mig ett varmt bad =o)

Sen så blev det att käka efter kl 6.. La senTindra efter 7.. Hon var så trött då..
Har bara suttit o kollat lite på tv nu.. Snart dags att sova..

Ska jobba på Nyckelpigan imorgon.. börjar 9, så lite sovmorgon.. =o)
O så imorgon kväll så åker jag o några vänner ner till Ullared.. så det blir shopping hela lördagen =o)

Allt för mig nu! =o)

Kram


Kommentarer
Postat av: Madde

Kul med fotografering, hade hon något extra speciellt på sig??

Fick du inte vara med på fotot på jobbet, tar de inte gruppfoton längre eller?

2008-10-24 @ 21:26:11
URL: http://maddeblomquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0