Haft besök =o)

Idag var man uppe efter kl 6 imorse..
Lena ringde innan halv 7, o sa att hon var sjuk..  Så Tindra skulle få vara hos Anki istället..

Gjorde oss iordning.. Jag åt lite frukost.. o sen så var det bara att lämna Tindra hos Anki kvart över 7..
Tindra skulle ju få frukost där =o)

Sen var det bara för mig att gå o jobba..
Har varit en lugn dag... Inte alls många barn på eftermiddagen.. *skönt*
Slutade till 4... 15 minuter innan jag skulle he slutat =oP

Gick in på Ica Nyfors o mötte upp älsklingen.. vi var ju tvungna att handla mat, så vi skulle ha nåt o äta ikväll.
Blev iaf hamburgare o bröd..
Sen åkte vi o hämtade Tindra.. Hon hade haft det jättebra där.. Lekt en massa med sina kompisar =o)
Hon ska dit imorgon oxå..

Vi åkte hem o tog det bara lugnt en stund.. Tindra tittade på Alfons o jag passade på att duscha då..
Sen så var det bara att äta vid kl 6..

Vid kvart i 7 så kom mina föräldrar över på besök..
Satt här o fikade o pratade.. Kollade även på en massa bilder från i somras, som dom inte hade tittat på =o)
Så trevligt med besök så =o)

La Tindra till 8... O hon somnade direkt.. Så då åkte mina föräldrar hem..
Har inte gjort så mycket mera nu..

Snart är det dags att sova.. så man orkar jobba imorgon.. sov så dåligt inatt =o/
Men först ska jag umgås med älsklingen =o)

Allt för mig nu!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0