Jobb idag =o)

Gick upp som vanligt vid 7.. Fixade iordning oss o käkade frulle =oP
Lämnade sen Tindra hos Lena kl 8..
Trodde inte jag skulle få jobba idag, men så fort Tindra var lämnad så ringde dom..

Undrade om jag kunde jobba hela dagen på Gnejsgångens förskola. o det kunde jag ju..
Så det var bara att knalla dit direkt.. Tur att det var nära iaf =oP

Kom dit vid halv 9.. Ganska full fart har det varit hela dagen..
Slutade kvart över 4.. Håkan kom o hämtade mig då..
Så åkte vi o hämtade Tindra..
Hon ville inte alls följa med oss hem.. ville hellre vara kvar hos Lena =oP

Hemma så blev det lite lek med Tindra o så käkade vi kl 18..
Sen var det bara att göra Tindra klar  för sängen o läsa en saga.. hon somnade redan kvart i 7 =o)

Annars har det inte blivit så mycket mera gjort här..
Ska snart ta o sova.. måste ju orka upp imorgon bitti..
Ska jobba på samma ställe imorgon.. börjar 8 - 16:15

Allt för mig nu!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0