Jobba o jobba =oP

Ja jobba skulle man ju göra idag oxå..
Gick o lämnade Tindra redan tio i 7..
Sen var det bara för mig att gå o jobba.. började ju halv 8 idag..
Såklart att det ska börja regna när man är ute oxå =o/

Har varit en lugn dag där.. Förmiddagen var vi till djurgårn o barnen fick springa höstloppet..
Klart att det skulle regna lite då oxå =o/
Eftermiddagen blev iaf lugn..
Slutade kl 3..

Poolen ringde mig imorse oxå.. frågade om jag kunde jobba idag, men det kunde jag inte =oP
Hehhe så ringde dom vid lunch igen, o kollade om jag kunde jobba imorgon istället..
O det kan jag ju...
Så imorgon jobbar jag 8 - 12 =o) Skönt med kort dag =o)

Hämtade Tindra när jag hade slutat.. Vi plockade löv på hemvägen.. ska låta henne få pyssla lite imorgon eftermiddag med det =o)

Hemma så tog jag o satte på henne lappen.. Gick hur bra som helst =o)
Hon hade den i 1 timme o 10 minuter.. så duktig min prinsessa är =o)

Håkan kom hem vid halv 5..
Tog det bara lugnt då o sen så käkade vi..
La sen Tindra efter 7.. hon somnade direkt..

Imorgon ska Tindra lämnas innan halv 8 hos Anki..
Så jag får gå o jobba lite.. o så ska jag kanske träffa Tina, när jag jobbat klart =o)

Imorgonkväll så ska vi hem till mina föräldrar.. ska fira min mamma då.. hon fyller 50 på lördag =o)

Nej nu måste jag fixa lite, innan det är dags att sova =o)

Allt för mig nu!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0