Jobbat =o)

Gick upp vid 7 imorse o gjorde oss iordning..
Tindra hann precis börja äta sin frukost, när min telefon ringde..
Nyckelpigan som undrade om jag kunde jobba hos dom idag.
O det kunde jag ju självklart göra..  =o)

Så tjugo i 8 så lämnade jag Tindra hos Lena..
Sen var det bara för mig att promenera dit jag skulle jobba...
Kom dit efter 8.. tur att man fick frukost där =oP
Jag hann ju inte äta hemma..

Har varit en lugn dag där.. Inte alls så mycket barn..
Ska få jobba där imorgon oxå =o)
Håkan kom o hämtade mig efter 4..

Då åkte vi o hämtade Tindra.. dom var ute o härjade när vi kom dit =o)
Hon hade haft det bra.. Dom hade varit i skogen...

Väl hemma så blev det bara lugnt..
Satte direkt en lapp på Tindras öga.. Hon sa bara en gång att det var jobbigt..
Sen hade hon lappen i hela 25 minuter.. *jätte duktig* =o)
Lekte med henne under tiden o så kollade hon på film..

Åt kyckling o ris efter kl 6.. Sen var det bara att göra Tindra klar för sängen.. sen somnade hon efter 7.
Jag tog mig ett varmt bad, usch fryser sådant =o(

Här blir det bara lugnt nu.. ska sova om ett tag...
Så man orkar upp o jobba imorgon.. =oP

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0